Tento blog je součástí newsletteru (e-mailové zprávy s novinkami) digiscrapbookové dílny PST Designs.
Pravidelně nepravidelné zasílání newsletteru s nabídkami cenově výhodných balíčků, sezonních akcí, soutěží a vůbec všeho co se děje u PST si můžete velmi jednoduše objednat ZDE.
Objednáním newsletteru se nezavazujete k žádným nákupům nebo povinnostem a můžete ho kdykoli odhlásit. Naopak se stáváte součástí velké rodiny přátel a fanoušků PST Designs a automaticky získáváte všechny výhody lepších cen, rychlé informovanosti o novinkách a ostatních, které newsletter přináší.

pátek 25. listopadu 2011

Stahování ze 4shared


V poslední době se nám náš kamarád 4shared trošku změnil a vy se mě často ptáte, jak na to.. jak se dostat ke sladkému medíku??? Dlouho se mi ty nové ciferníčky neukazovaly, ale jakmile jsem je na 4shared viděla i já, hned jsem si vystříhala pár okýnek do obrazovky a tady Vám to posílám! :

Takže, vtip je v tom - ignorovat! to barevné lákavé okénečko nabízející placený přístup na 4shared a zaměřit se na to vpravo - to šedivé.


Kliknete na šedý nápis Slow Download a pak budete chvíli čekat, třeba si uvařte kafčo:

Po skončení odpočtu se objeví nápis Download file now a na ten kliknete (horní obrázek). V té chvíli už musí zapracovat Váš prohlížeč a nabídnout vyskakovací okénko, kde zvolíte volbu Uložit soubor a najdete mu nějaké pěkné místečko v počítači.

Žádné komentáře:

Okomentovat