Tento blog je součástí newsletteru (e-mailové zprávy s novinkami) digiscrapbookové dílny PST Designs.
Pravidelně nepravidelné zasílání newsletteru s nabídkami cenově výhodných balíčků, sezonních akcí, soutěží a vůbec všeho co se děje u PST si můžete velmi jednoduše objednat ZDE.
Objednáním newsletteru se nezavazujete k žádným nákupům nebo povinnostem a můžete ho kdykoli odhlásit. Naopak se stáváte součástí velké rodiny přátel a fanoušků PST Designs a automaticky získáváte všechny výhody lepších cen, rychlé informovanosti o novinkách a ostatních, které newsletter přináší.

čtvrtek 21. června 2012

Jak můj foťák dostal nový pokojíček

Rozhodla jsem se napsat tenhle článek, abych pomohla všem, kdo řešili podobný "problém" jako já.

Když si projdete nabídky fototašek a batohů, zjistíte, že převážná část všech těchto ryze účelových tašek je bud - černá, nebo ...  černá. Minoritně se setkáte u menších tašek a batohů s vojenskou zelenou, oranžovou, nebo šedou a tmavěmodrou, nicméně se asi shodneme, že věština z nich je když ne přímo hnusná, tak minimálně silně nudná. O trošku lepší nabídku než kamenné obchody nabízí internet, zvláště cizina, ale tam mi vadí a odrazuje to, že nejsem schopna si představit jak a kam vložím to a to, jestli se mi tam vejde tohle a támhleto. Spousta brašen je šitá na míru "jen" základním  zrcadlovkám a opravdu mě mrzí, že se tak nějak na nás ženské s většími fotoaparáty zapomíná.

A tak jsem FAKT ráda, že Vám můžu představit elegantní, mrkavé, originální a nápadité řešení:
 

Fototašku na míru mému fotovybavení ušila LARAFFA

Taška je vypolstrovaná, variabilní, rychle přístupná, zároveň je bezpečná, myslí na spoustu drobností, impregnovaná.

Na látku jsem měla jasný barevný požadavek - fialovou a růžovou, pestrou. Společně s Laraffkou jsme ji vybíraly, já po stránce barevnosti a ona po stránce funkčnosti a vůbec použitelnosti.

Naprosto můžu tohle řešení doporučit všem, kdo mají stejný názor na standardně prodávaná zavazadla a chtějí funkční a adekvátní řešení. Zároveň ovšem doporučuji nejdříve ustálit fotovýbavu,
abyste si nekoupili fototašku na míru a měsíc poté objektiv, který se do ní nevleze :-)


Co se týče ceny, garantuji, že nezaplatíte o moc více, než kdybyste si koupili hnusnou černou sériovku. Změřte si své miláčky, nadiktujte si požadavky, vyberte látky a nechte si nacenit své přání.

Žádné komentáře:

Okomentovat