Tento blog je součástí newsletteru (e-mailové zprávy s novinkami) digiscrapbookové dílny PST Designs.
Pravidelně nepravidelné zasílání newsletteru s nabídkami cenově výhodných balíčků, sezonních akcí, soutěží a vůbec všeho co se děje u PST si můžete velmi jednoduše objednat ZDE.
Objednáním newsletteru se nezavazujete k žádným nákupům nebo povinnostem a můžete ho kdykoli odhlásit. Naopak se stáváte součástí velké rodiny přátel a fanoušků PST Designs a automaticky získáváte všechny výhody lepších cen, rychlé informovanosti o novinkách a ostatních, které newsletter přináší.

pátek 4. ledna 2019

Snowy Dream 3

Balíček Snowy Dream 3
následuje své předchůdce a přináší sníh do Vašich fotek.

Balíček je doplněný tlumítkem barev pozadí, fotkami sněhu, které položíte na zem
a rozjasňovačem obličejů, což je velmi často u fotek nafocených přímo na sněhu taky potřeba.

Všechno je vytvořené tak, aby se to dalo použít ve všech programech, které umí pracovat s vrstvami (photoshop, gimp, zoner)

nejde o akce, ale o samostatné soubory, které přetahujete na původní fotografii.

Jako vždy prosím počítejte s tím, že ne každý efekt patří na každou fotku, vybírejte a přemýšlejte nad tím, jestli fotografii přidaný sníh něco přinese, nebo naopak.  Kombinujte, měňte krytí, ostrost - vše záleží na Vaší kreativitě a fantazii.

Vybrala jsem na ukázku fotografie od různých autorů, abych ukázala, co balíček Snowy Dream 3 umí.

První ukázka úpravy na zimní fotografii bude na fotografii paní Ivy Šafářové,
ke které jsem vyrobila i stručný návod, protože na ní krásně ukážeme možnosti,
které balíček nabízí:




Na fotografii jsem nejdřív nanesla zelenošedý overlay, který upravil barvu stromů a trávy. 
Aby došlo k úpravě barvy, je nutné v panelu vrstev změnit režim vrstvy ze slova Normální na slovo Barva/Color.
Progumovala jsem (velmi benevolentně) v oblasti tváří a oblečení na původní vrstvu.

1. otevřela jsem si šedozelený poloprůhledný overlay
 2. změnila jsem režim vrstvy z normální na barva/color.
Kdyby byl efekt příliš slabý, duplikovala bych vrstvu (1x, 2x atd)

 3. progumovala jsem zpět postavy


Pak jsem přidala na fotku sníh. Je potřeba vždy použít menší a větší vločky, pohrát si s rozmazáním, pokud je potřeba. Sníh pouze přetáhnete na vrstvu. Když si vyberete sníh s černým pozadím, 
změňte režim vrstvy z Normální na Závoj/Screen

Podle vlastního uvážení můžete přidat i sníh na zem - vše je v balíčku přiloženo.
Sníh na zemi pak můžete různě záplatovat a klonovat. Já jsem např. na výsledné fotce odzáplatovala špínu v pravém dolním rohu protože mě tam rušila.


Jako poslední můžete projasnit obličeje projasňovacím terčem. Tento efekt je často potřebný u fotek nafocených přímo na sněhu, kdy neexponujete ručně a obličeje jsou tmavé.
Terč položte do středu postav a nadeformujte tak, aby kopíroval postavy, cca takto:

Upravte režim vrstvy z normální na Overlay/Překrýt. Obličeje se prozáří. 
Snižte krytí vrstvy na potřebnou míru (aby nedošlo ke zbytečně silnému efektu)  a případně odgumujte přesahy do pozadí, pokud je to nutné.
Ukázka před a po:

A když máte zimní vytuněnou fotku, jakou poslala Pavla Mňuková,
stačí přidat pár vloček a hotovo.

Na této fotce od Martiny Drinkové Slezákové najdete taky asi jen 480 úplně drobných rozdílů:

Větší zásah potřebovala fotografie od Líby Macků, která si přála dodat zimní atmosféru:

Zde je použit opět totožný postup jako u první fotky, navíc jsem přidala overlay nazvaný úprava oblohy, který také najdete v balíčku.
Cestu jsem nechala šedou a sníh jsem přidala do ztracena, aby vypadal jako odmetený.


No a poslední ukázka je taková poťouchlá, ale roztomilá tříkrálová zábava od paní Dagmar Němcové.
Opět jsem přidala sníh do pozadí, rozjasnila pomocí přiloženého terče. Rozhodla jsem se, že panenky by měly zůstat sedět na kožíšku, aby je nezábly prcky.

Žádné komentáře:

Okomentovat